FABRIEK VAN CREATIVITEIT

 

Een oude sigarenfabriek in 's-Hertogenbosch huisvest een collectief aan kunstenaars, creatievelingen een poppodium en commerciƫle bedrijvigheid. Hoe verenig je dit onder een paraplu huisstijl die de aandacht kan vragen, maar zich ook ondergeschikt kan maken?

 

Als organisatie wil je juist met de breedte en creativiteit die zich ontpopt binnen deze muren naar buiten treden.

 

Samen met 4 andere bureau's zijn we uitgenodigd om hierover mee te denken. Ons voorstel voor een nieuwe huisstijl is een knipoog naar de enerzijds aanwezige signaalkleur rood, anderzijds de gedempte kleur olijfgroen die in het interieur van het pand tot uiting komt.

 

De afkorting WII is niet alleen cijfer, maar door het te draaien onderstreept het wat er gedaan wordt, waar het voor staat, en letterlijk wat de WII maakt tot wat het is.

 

W=delen, W=maken

 

Tijd om een Luidspreker te worden. Laat van je horen!

WILLEM II FABRIEK

 

CORPORATE IDENTITY

2013

< TERUG

VISUALS

STUDIO LUIDSPREKER CREATIEVE COMMUNICATIE