RUIS FESTIVAL

 

CAMPAGNE

CORPORATE IDENTITY

2015

 

WWW.RUISFESTIVAL.NL

< TERUG

ELECTRONIC WILDLIFE

 

Hoe positioneer je een festival in een land met haast meer aanbod dan bezoekers? RUIS festival doet dit met een non-stop programmering waarin terrein en camping in elkaar overlopen. Het thema “Electronic Wildlife” past hier uitstekend bij.

 

Het gevoel van RUIS, de acts, de locatie, de aankleding en het allerbelangrijkste; de bezoeker worden centraal gezet in de beelden die we maakte. De frisse uitnodigende stijl hierbij is haast direct herkenbaar. Een grote gok voor de organisatie, een klus op ons lijf geschreven. Een goed voorbeeld van concept naar uitwerking, die als een gek gedeeld wordt,
die tot ieders verbeelding spreekt. Het festivalconcept samen met deze uitingen maken van RUIS een festival waar je bij wilt zijn. Online, offline je komt het overal tegen.

 

Tijd om een Luidspreker te worden. Laat van je horen!

VISUALS

STUDIO LUIDSPREKER CREATIEVE COMMUNICATIE